.

.
memories

Thursday, April 29, 2010

Adoi penatnye....

pagi2 bute aku da kene terjah negara org semata2 nk tukar 3 biji bateri, da la nilai matawang berbeza gile, nk mkn pun pikir 16x, adoi org imigresen plak xmo belanje ari ni sumer wat bongok je adoi sabau je la haku......

si dokter guru ni pun kemane lak die pegi aku nk mtk MC ni maklumlah cuti da abes kebetulan darah plak tgh nek tinggi mmg kompem dpt la MC huhuhuhu......

" ben bsk pg g mersing ek, ada jpj call "..... adoi kak salmah ko mcm leh bc je niat suci murni aku nk melarikan diri mlm ni kan? adoi tekanan perasaan, xpe kol customer dulu

" smackom, cik zalilah laminate machine msh rosak ker? "

" wslam, eh encik bulat da lama xdgr suara, urm actually da ok da kejap ok kejap xok ler"

"yeke, then sy kensel kol dulu t kalo da jahanam betul2 report ek "

" owh baiklah timaseh "

dlm atiku nk je aku carutkan minah ni, selambe je pgl aku bulat erk!!! cayunk aku je leh pgl taw huhuuu, neway selamat akunye rancangan heheheh

5 comments:

  1. jadi ler, tp xsempurna mcm yg dirancang, ada gaduh2 drama sebabak yg wat muke aku tebal nak mampus kat family belah pompuan, bpk aku meninggi suara siap gaduh2 lg kat majlis..... weh malunye aku siot!!!!

    ReplyDelete
  2. pergh giler drama sebabak..hu3..citer la.apa punca.

    P/S : ni blog br aku

    ReplyDelete
  3. blog pe lg nih? puncanye ialah bpk aku xmerestui hubungan aku sebenarnyeso tu yg jd gaduh2 tu

    ReplyDelete
  4. uihhh..awat bapak ko xrestu plak?

    ReplyDelete