.

.
memories

Wednesday, July 6, 2011

Berakhir sudah.....

Sekian lama aku bersama dgn kau, akhirnya aku berani jua mengatakan yg aku harus tinggalkan kau utk sesuatu yg lebih baik........

selamat tinggal......FACEBOOK....
...
..
.

boleh percaya ker aku tglkn facebook yg da 3 taun mengisi masa bosan aku?

tp mcm boleh kot sebab da seminggu aku x on FB (deactivated), xcay try search izham.ben mesti xjumpe punye lah....

igt nk menceburkan diri dlm bidang blog dengan sedikit serius lah.... aku tengah pening sket ni nak menghafal soalan2 yg bakal aku lalui 14 Julai ni iaitu Microsoft 70-680 Windows 7 MCTS....
harap2 lulus la...
oh tuhan bantulah aku...

4 comments:

  1. ye2 je ko..bini ko dh pregnant ker?

    ReplyDelete
  2. blum lagi.... plan2 kayuh la xpyh tekejar2... ko ble bersalin? lama xnampak ko post komen kat blog aku nih

    ReplyDelete
  3. dh ko pun xupdate blog aku nak komen apa kejadah wehhh....dh 2 bulan anak aku br ko tny bila aku bersalin...tumbuk kang

    ReplyDelete
  4. ha3 aku da off FB ler mane la aku tau ko da beranak ke blum, aku tau mak amir meninggal je hari tu... anak ko sihat ke? kompem violent mcm ko ha3...

    ReplyDelete