.

.
memories

Sunday, July 10, 2011

My Pet



hahahaha..... aku da jadi atok.... bkn pada org tapi pada arnab aku punye anak la...

nama arnab aku pumkin, die betina atau dlm bahasa org2 bunnies ialah Doe, aku beli die dulu dgn harga rm120 sekor, kwn die cumie mati sebab kene cirit birit... tgl die sorang2....

11 Jun 2011...
aku kawin kan die dgn arnab kwn aku En Roff aka rocknrollbunnies yg bernama Lyno ( kalo xsilap ejaan die )

10 Julai 2011...
pas maghrib anak En Roff call ckp pumkin da beranak 3 ekor anak....
3 je ke bro? tye aku, lalu roff jwb standard la die muda lg br 1st time, maybe next time 5 atau lebih la.... kata En Roff yg maybe rimas dgn pertanyaan Newbies mcm aku ni hahahahahahaha....

jap camne nk upload gambo ek kat blog? jap eh aku try....

No comments:

Post a Comment