.

.
memories

Friday, January 9, 2015

Welcome 2015

Tahun baru... Azam baru...

sangat cliche azam lama pun xsetel2 lg hehehehe.... Entry kali ni just nk remind diri sendiri je supaya kuruskan badan.... tahun 2014 berat plg tinggi is 120kg... bln 8 dpt turunkn smpi 95kg... then raya bini msk sedap naik blk hehehehe..

ok set dlm diri challenge 4 bulan.... 5/1/2015 smpai  4/5/2015 ( mcm ada sesuatu je tarikh ni ) aku target atleast dpt turunkan smpi 80kg.... latest berat as 9/25/2015 is 100kg.... bru turun 5kg jer... macam cepatkan? ahahaha rahsianya adalah Diet Atkins.

Ramai dah tau kan pasal diet ni so xpayahlah aku memenatkan jari menaip bagai semua.... lgpun da ramai blogger yg tulis psl diet ni.... boleh rujuk dekat sini http://bicikut.blogspot.com/ ... nama brader ni ialah Faz Fazrin... die yg start fenomena diet atkins dekat Malaysia ni... kire sifu la untuk lelaki... untuk perempuan pulak boleh follow iffa syamimi @ fafaemimi dekat blog die http://fafaemimie.blogspot.com/2014/08/ ... mereka ni semua da berjaya... ada sorang lgi kak mariani othman tp aku xjumpe blog die xpe2 korang follow mane yg ada udah la ye....

ok lah dah penat sebab demam xbaik lg so selamat petang semua nanti aku update lg yer...

Gambar dibawah ni sebelah kiri tu Disember 2013 sebelum aku buat and kenal DA... sebelah kanan tu lepas 2 bulan aku buat DA dgn penurunan sebanyak 15kg... ternyata aku masih KACAK... cewah..


No comments:

Post a Comment